ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ / ΤΑ ΜΠΕΤΑ ΑΓΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ

Ουδείς εκών κακός.
Σωκράτης

Μόνο με την γνώση του πραγματικά καλού και του πραγματικά κακού {άποψη που συνδέεται με την ιδέα της ύπαρξης μίας αντικειμενικής αλήθειας }…..μπορεί να αποφεύγει κανείς το κακό, αναγνωρίζοντας τη γνώση αυτή ως αρετή.

Kick the voluminous concrete & «present «marbling» stuctures»    out of the Forest Land !

Οι προυπάρχουσες αεροφωτογραφίες ΓΥΣ-ΥΠΕΧΩΔΕ απο το 1965 όλως περιέργως ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ τον ισχυρισμό του Δντη Δασών, ότι οι ανωτέρω κατασκευές – συντριβάνι, ανήκουν σε υφιστάμενο αρχικό σχεδιασμό του Π.Α.  1803 έγγραφο της 14/10/11         
Και τούτο διότι το αρχικά προυπάρχον, εκ μπετόν και πέτρας, «συντριβάνι» ήταν   απο ανέκαθεν διαμέτρου ¨4¨ μέτρων, γύρωθεν αυτού υπήρχε φυσικός χλοοτάπητας με τριανταφυλλιές και με δυνατότητα & προοπτική  φύτευσης δένδρων.

One response to “ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ / ΤΑ ΜΠΕΤΑ ΑΓΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ

  1. Τι είπε ο χρυσός στο μάρμαροΕίπε ο χρυσός στο μάρμαροΕγώ οδηγώ στα σκοτεινά του κλέφτη μου το χέρι.Εγώ ακονίζω του φονιά το δίκοπο μαχαίρι.Εγώ αγοράζω την τιμή και την πουλώ στο δρόμο.Εγώ νικώ την αρετή καταπατώ τον νόμο.Περίσσιες είναι οι χαρές μου και η δύναμη μου τόση.Θρόνους γκρεμίζει από εκεί θρόνους εδώ στεριώνει.Και το ερωτά: κι εσύ τι κάνεις μάρμαρο;;;Και του απαντά εκείνο Εγώ σε τάφους σκοτεινούς την δύναμη σου κρύβω. Κωστής Παλαμάς ποιητής.Επωνομάσθηκε εθνικός Ποιητής.Γεννήθηκε στην Πάτρα το έτος 1859 και πέθανε στην Αθήνα τον Φεβρουάριο του 1943 όταν η χώρα μας – η Ελλάδα μας τελούσε υπό Γερμανοιταλική κατοχή.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

